Img_dload25134-1_journal_pane

SPECIAL...

You're always making me feel special, I don't know how you do it, but thanks. I know I'm not the best person alive, I have some flaws, but you don't mind that. Last night was one of the best conversations we've had, thanks for making me smile.

10 July 2013, 05:11 AM
l
2 loves: munizsabrina,beccamills28
comment
Img_dload25084-3_journal_pane

ME ... YOU = ?

Don't need words to say that my life hasn't been the same without you in it. I don't know if it still hurts, but my heart aches everytime I see you around, I don't know what to do. I once give up on you, but I really don't wanna be put out of your life. Something deep inside of me keeps telling me to not lose my faith and hope on you, but how many more I'm gonna still being like this? It's only matter of time to know.

10 July 2013, 03:52 AM
l
8 loves: knightsanddamsels,annablue,notsoanonymous , ...
2 comments: notsoanonymous,dyank.chilleey53
Img_dload14462-1_journal_pane

CHILD CRUSH: PART I

Do you recognize this man? Yup he's Kevin Bacon aka Ren McCormack aka the hottie from Footloose. I freakin love this movie and this man. You know, it's my child crush. I remember the first time watching this movie, I was 5 or so, I couldn't stop drooling and blushing every time this man showed up on screen. It's been eleven years and I still have a crush on this man, I don't care if he's old or married, I met him as Ren McCormack and for me he's the man of my dreams. Child crushes are unforg...

25 June 2013, 01:21 AM
l
2 loves: roshniee12,Kelsey_Jane_Red
comment
Img_dload24380-1_journal_pane

GOODBYE

My nights will never be the same. It took me so long to realize that this is the best for both of us, I can't take it no more, if you ain't gonna get over it then I guess I should move on, and try to forget you, us. Do you know how hurt I am? Do you know that my heart is torn in two now? Do you even know that I love you? I never want this to end and even less end like this. Sometimes I wish I could get back to the past and undo the things that I've done, maybe that way we could be together, ...

20 June 2013, 03:49 AM
l
3 loves: keep_on,soul-searching-journey,aymenova
3 comments: Sweety,elqurra,beccamills28

THE BIGGEST LIE

I'm okay. How many time have we said this before? Many, isn't it? I can't remember how many times I've said it before, but I can tell you when was the last time I've said it. I've used it before just not to worry people, but it comes to an end that you don't wanna take more, you can't take more and you say how you really feel. Today is that day. I can't take no more from you, I love you, but I'm not okay, I'm sorry.

20 June 2013, 02:15 AM
l
87 loves: NYDreamer,kinda-simply-me,Rose75 , ...
10 comments: Sweety,mdgp14 , ...
Img_dload27607-0_journal_pane

MY HAPPY PILLS

What would you do if you could have them? Well, I have my own "happy pills" it's a mix between coffee, chocolate, fanfiction and Coke. It works, trust me. xo ~

19 June 2013, 04:46 AM
l
201 loves: keldster,knightsanddamsels,mnjisjusttalking , ...
31 comments: vida_frases , ...
Img_dload15324-0_journal_pane

IN LOVE WITH SWEETS

I have a sweet tooth, since I was a child thanks to my dad and his obsession with sweets. I think that due to the fact that I love sweets like a crazy rabbit loves carrots, I tend to fall in love so hard that sometimes hurt, but that's only my first theory. The second is that due to the fact that I tend to fall in love and sometimes is an unrequited love I eat sweets just to feel happy and in love. However, just give me my candy and I would love you forever. xo ~

19 June 2013, 04:34 AM
l
love
comment

FLASHBACK: Part I

When I was a little girl, my dad always used to sign me up in contests: like poetry, singing, dancing, acting, drawing, painting... My dad wanted me to develop this amazing gift that I've been blessed. I remember when I was 5 years old I was chosen queen of my kindergarten, you know why? Cuz my dad always stood by my side, giving me the support to follow my dreams and make them true. That's why I'm always gonna be thanked to my dad, cuz without him I couldn't have realized how talented I am.

18 June 2013, 05:13 AM
l
85 loves: knightsanddamsels,annablue,jblover_98 , ...
10 comments: smileymeylisa,Rai-Ishida,livelovelife , ...
Img_dload4279-0_journal_pane

HAPPY FATHER'S DAY

I know that sometimes we argue and sometimes we don't agree in some stuff, but for me you're the love of my life and my best friend. I love you daddy.

16 June 2013, 10:42 PM
l
1 love: dilaau
1 comment: baby032101
Img_dload6309-1_journal_pane

Memories that I will never forget.

16 June 2013, 06:56 AM
l
2 loves: jvnkzc,soul-searching-journey
1 comment: Sweety
Img_dload28568-0_journal_pane

I just realized that if I really want to make my dreams come true, I've gotta stop distracting myself in silly things, and focus on the real goal, I love you, I really want to be with you, I really wanna get back with you, but if you're going to act like that, my only choice is to move on and focus on me and what I want, and that would be: Broadway.

16 June 2013, 04:28 AM
l
3 loves: knightsanddamsels,annablue,kinda-simply-me
comment

Remember? It was November 4th, 2012. We were talking, you standing and me sitting, face to face. You started to get lost in your own thoughts, on the other hand, I was saying something about: Don't overthink things, you gotta go for it, like me. Then you asked: Really? and my answer was: Yeah, why not?. We know what happened then. You kissed me.

15 June 2013, 07:49 PM
l
107 loves: knightsanddamsels,oflovingnature,oceans , ...
19 comments: ragadruby,smileymeylisa,manjunath , ...

I've lost it with you.

15 June 2013, 07:36 PM
l
217 loves: keldster,legalizemota,shaktyd , ...
45 comments: Sweety,the-other-side-of-tin,annablue , ...
Img_dload7099-0_journal_pane

Reasons that I will never get to know.

15 June 2013, 07:30 PM
l
1 love: soul-searching-journey
comment
Img_dload23090-0_journal_pane

Shit happens, it's normal.

15 June 2013, 07:14 PM
l
62 loves: keldster,annablue,kinda-simply-me , ...
3 comments: msnyle25,morgangardner,princessvillanueva94
Img_dload11573-1_journal_pane

Rainbows ♥

15 June 2013, 07:09 PM
l
1 love: kinda-simply-me
comment
Img_dload21394-1_journal_pane

... but I can't , so let me help you with the scars of your heart.

15 June 2013, 06:56 PM
l
2 loves: soul-searching-journey,soul-searching-journey
comment
Img_dload7197-0_journal_pane

Be that change!

15 June 2013, 06:37 PM
l
love
comment
Img_dload5948-1_journal_pane

Fuck love

15 June 2013, 06:35 PM
l
2 loves: primalilac,balancedparadox
comment
Img_dload21394-1_journal_pane

Let me give you an advice: COURAGE!

15 June 2013, 06:32 PM
l
1 love: kinda-simply-me
comment